tre dagar kvar

Alltså, det här kan jag säga, att när man ska resa bort, tar allting mycket längre tid än vad man tror att det ska. Och man har aldrig så många vänner, som när det är dags att säga hejdå. Då dyker det upp folk ur alla skrymslen och vrår. Och av någon anledning har jag två dagar i rad blivit itrugad mycket större mängder alkohol än vad jag är van vid - jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det.
Imorgon är det meningen att jag ska göra tusen småsaker, fixa och dona och hålla på, men inget lär ju bli av, så bakis som jag kommer att vara.

(Igår var det avskedsfest. Det är jobbigt att säga farväl. Jag kanske inte vill åka ändå.)

Kommentarer
Postat av: Hannesito

Tänk positivt! Hade du inte åkt iväg hade du aldrig haft en avskedsfest...

2009-01-12 @ 00:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback