fel

Trots att jag specifikt kollade upp ifall Tele2 hade avtal med Bolivia, sa funkar inte mitt nya kontantkort har, sa tillsvidare har jag inget telefonnummer som det gar att na mig pa. Och av nagon anledning gar det inte att skicka mejl pa min hotmail, sa ... ja, jag ar lite isolerad. Men allt fixar val sig imorgon.

Idag har vi grillat och atit alldeles for mycket och jag har forsokt forsta de spanska skamten som Natalias farbroder dragit. Det gick inte sa bra, men Natalia oversatte at mig.

Kommentarer
Postat av: marja

Hei,

kan du skaffa gmail? Jag har försökt ringa till Natalias Skype. Fungerar den?

Hali M

2009-01-26 @ 10:36:03
Postat av: janne

Hej, Katja. Gick in på Tele2:s hemsida och fann att de har roamingavtal med Telecel över GSM, men det vet du förstås redan. Har försökt ringa, men inte kommit fram.

2009-01-27 @ 09:55:49
Postat av: Janne

Hej, jag snacke med kalle Bergbom på tidningen. han har ju bott i Bolivia och rekommenderar Entel.

2009-01-27 @ 12:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback