sommarjobbet VIII

Jag läser Sista boken från Finistère, lånat från biblioteket, invikta hörn, jag tänker Vilken idiot är det som har gjort hundöron i en biblioteksbok?, om det är något jag inte tycker om, så är det människor som gör hundöron i biblioteksböcker.

I helgen har jag läst. Hela helgen. Twilight av Stephenie Meyer. Sen New Moon. Och sen halva Eclipse. De två senare som pdf-filer på datorn. Det är inte okej. Jag är för gammal. Jag borde ta mer ansvar över min tid.
Nåja, jag träffade Paulina och en massa andra gamla klasskamrater från grundskolan i stan i lördags kväll. Men igår gick jag inte ut ur lägenheten, och på natten kunde jag inte sova. Jag låg i någon sorts halvslummer och trodde att jag sprang runt i en djup skog med överjordiskt vackra vampyrer.

Nu är jag trött och försöker mig på lite avvänjning. Jag läser Bodil Malmsten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"om det är något jag inte tycker om, så är det människor som gör hundöron i biblioteksböcker"



+1

2009-08-11 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback