inlägg # 1000

Det här är mitt tusende inlägg på min drygt två och ett halvt år gamla blogg.
I 986 dagar har jag skrivit här.
292 130 ord har det blivit.
Det innebär i snitt 1,01 inlägg per dag, drygt 296 ord om dagen.

Mest skrev jag i december 2006, nyhetens behag, och i maj 2007, alla funderingar kring studenten.
Minst skrev jag i mars 2008, då jag hade ett tre veckor långt uppehåll, och i september 2009. Jag var helt insnöad på annat då.
Störst sammanhållna period orduthävningar hade jag under Bolivia-resan. I nuläget är 2007 det år då jag skrev mest, men om jag inte slutar helt nu, så kommer 2009 med stor sannolikhet gå upp i ledningen med hästlängder.

Ganska mycket text har det blivit. Och inte för att det finns något som helst samband mellan kvantitet och kvalitet, men övat har jag i alla fall gjort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback