slödag

Jag har ätit två semlor idag också. Jag är riktigt stolt över att vi lyckades göra mandelmassa helt själva, den smakar nästan som riktig. Annars tror jag att jag inte bara är förkyld (min röst är så smått på väg tillbaka) och har någon sorts ytterst irriterande nässelutslag över större delen av kroppen (som kliar något alldeles förfärligt i perioder), jag tror att jag är helt psykiskt utkörd också. Jag sätter mig ner och försöker skriva, men får bara ur mig ett par meningar åt gången, sen kan jag inte koncentrera mig mer. Det är helt olikt mig. Min koncentrationsförmåga är en av de sakerna som jag alltid har kunnat lita på, när allting annat har fallit. Det tar på krafterna att resa i tre månader. Nu behöver jag semester. Det kan ta ett litet tag innan ni får veta hur jag och Jonna till slut lyckades ta oss upp på Machu Picchu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback