money money money

Idag har jag gjort av med nästan tjugo tusen spänn. Nästan allt till resan - nytt pass fixade jag och biljetten är betald nu och dessutom är jag vaccinerad mot gula febern och något som kallas menangit. Sen var jag tungen att köpa nytt SL-kort också, livet tar inte slut här i Sverige bara för att resan i januari är ett faktum nu. Jag har utgifter här också.
Jag börjar få panik. Jag kommer bli biten av en apa och bli smittad av rabies och DÖ, jag kommer att bli biten av the kissing bug och klia in dess bajs i bettet, så att jag får chagaparasiten in i blodomloppet och DÖ, planet kommer att tappa ena vingen redan på vägen över Atlanten och krascha och jag DÖ.
Vad har jag gett mig in på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback