kaffekänslig

På jobbet idag bestämde jag mig för att testa en kopp wienermelange. De pratar ju så mycket om det på Pang Prego, och jag älskar Pang Prego. Det visade sig vara någon sorts blandning av kaffe och varm choklad. Ganska ointressant. Men nu har jag i alla fall testat.
Fast nu är jag helt stissig. Jag dricker så sällan kaffe, jag påverkas så konstigt av coffeinet. Inte ens svart te tål jag. Det kryper i hela kroppen och jag känner mig som den där lilla, skitirriterande fågeln som stör Kalle när han ska försöka fotografera i djungeln i Kalle Ankas julafronsprogram. Det är ganska roligt, just nu, jag är så uppspelt annars också dessa dagar, men det är inget jag vill uppleva varje dag. Jag kommer aldrig lära mig att dricka kaffe som en del av min dagliga rutin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback