- - -

Jag hatar den här dagen.
Från början till slut. Hatar.
Jag vill ha glögg. Det finns ingen glögg.
Men julmust kan de sälja. I oktober. Idioter!
Jag har ätit en halv påse chips. Jag mår inte bättre.
På dn.se står det att det ska bli snö inatt. Det tror jag inte på.
Min pappa är nominerad till ett miljöjournalistpris. Det är åtminstone bra. Fast det fick jag inte veta idag. Det fick jag veta för en vecka sen.
Jag vill inte vara så banal att jag skyller mitt dåliga humör på regnet. Det måste vara något djupt, något existensiellt, jag tror det är för att jag är så snål.
Jag drömde om Jared Padalecki inatt. Han som spelar Sam i Supernatural, Dean i Gilmore Girls. Jag har tittat för mycket på tv-serier. Jag tror jag är kär. Det gör mig patetisk.
Jag hittade mina svarta jeans. Jag har letat efter dem i en vecka, trodde att de försvunnit från jordens yta, kom sen på att jag lagt in dem i frysen för att testa en liten teori jag haft. Men det var igår jag kom på det, idag tog jag bara ut dem ur frysen igen.
Ni ser. En helt värdelös dag.
Jag hatar den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback