att vakna av sig själv

Imorse vaknade jag med ett ryck och kunde inte minnas ifall jag hade ställt mobilen på väckning. Det var ljust ute och jag fick panik - när jag drömmer mardrömmar är det ofta om att jag ska någonstans viktigt och vet att jag är försenad. Jag grävde upp mobilen ur väskan. Den var 06:26, sex minuter efter att jag brukar se till att bli väckt. Jag hade inte ställt klockan - men jag vaknade ändå. Helt av mig själv. Min kropp har vant sig.

Jag gjorde ett personlighetstest på Grey's Anatomys hemsida. Jag blev Izzie - en riktig romantiker som tänker med hjärtat. Lite konstigt, när jag specifikt svarade på frågan om äkta kärlek att jag inte tror att den existerar. Men, jag gillar Izzie, så det är lugnt.
Kaffekillen kom förbi med ett paket choklad, såndär finchoklad, där de olika bitarna har namn efter kända operor. Jag kommer ju att sätta i mig den på ett nafs. Det är farligt att lämna mig ensam med ett paket choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback