vill man vara fin får man lida pin, typ

Jag använder aldrig ansiktskrämer. På sin höjd kan jag smörja in händerna med idominslava såhär års, för de blir så satans nariga, och ibland använder jag lypsyl, men aldrig att jag smetar in krämer i ansiktet. Det får vara som det är.
Men häromdagen fick jag för mig att vafan, om nu alla andra gör det, varför kan inte jag testa. Någon skada kan det väl inte göra. Så jag gnodde in lite från någon av alla de där burkar som människor envisas med att ge mig i present (eftersom jag är tjej, såklart, då är ju skönhetsprodukter en gicen succé).
Nu har jag någon sorts allergisk reaktion i ansiktet. Jag är rödflammig och alldeles knottrig. Ingen vacker syn, må jag säga. Och det kliar. Till och med ögonen kliar! Så mycket för skönheten.

Inte för att det skulle vara intressant. Men det är åtminstone obehagligt för mig. Och den största upphetsning jag fått idag, av både positiva och negativa slag.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en fortsatt mysig kväll! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback