Ofelias nya kläder

Nästan hela dagen igår satt jag och stickade, bara för att runt midnatt märka att virknålen jag använder för att virka ihop olika stycken försvunnit spårlöst. Jag gick och la mig högst irriterad, jag tycker inte om att få sluta dagen utan den nöjda känslan som infinner sig efter ett lyckligen avslutat projekt.
Så, imorse, vände jag upp och ner på mitt rum, tills jag hittade virknålen under sängen. Hur den hamnat där har jag ingen aning om. Så, till slut kunde jag klä in min dator i det färdiga fodralet. Jag känner mig mycket nöjd med resultatet.

fodral


(Sen kommer ju säkert någon komma och komma med att elektronik inte mår bra i ull, men låt mig vara glad med min uppklädda dator tills dess.)

Kommentarer
Postat av: m.

vilken söting:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback