jag har funnit någon som gör mig sjösjuk

I sommar har jag lyssnat mycket på The Wombats. Det känns ganska ovant för mig, jag brukar inte fastna för så rockiga band, jag kan tycka att de har schyssta låtar och gilla att dansa till dem, men när jag väl ska lyssna på musik så blir det alltid de lite mer lugna melodierna jag lust till. Men nu är jag såld på The Wombats.
Nästan det bästa med dem tror jag är texterna. De är roliga och har fraser som jag önskar att jag själv hade kommit på. De sjunger:
I've found the cure for a broken heart
och
I've found someone that makes me feel seasick

Det får mig att vilja komponera dikter, skriva
jag kan inte sova om nätterna
jag behöver inte äta
jag har funnit någon som gör mig sjösjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback