böcker och annat

Man vill liksom avsluta dagen på ett fint sätt. Oavsett hur den sett ut i övrigt, så vill jag alltid avsluta den bra. Det gör att det ibland blir svårt att komma i säng - vissa dagar känns så hopplösa att all glass i världen eller vackra dikter eller roliga TV-serier inte skulle kunna avsluta dem på plus. Inte för att idag har varit så dålig. Jag bara kom att tänka på det.

Imorse läste jag en
artikel i DN. Den handlade om läsningens nytta. Jag läser mycket. Så mycket att det måste vara hälsovådligt. Bli inte lurad av att jag varken dricker alkohol eller kaffe, röker cigaretter eller nyttjar något annat beroendeframkallande preparat. Jag är inte sundare än your average young adult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback