idag, söndag, regn

Jag började läsa Harry Potter and the Deathly Hallows. Jag blev bara irriterad. Jag är inte på humör. Jag tror inte att jag ska fortsätta. Jag får ta det någon annan gång, när jag känner mig mer upplagd för död.

På Coop Nära kan man köpa en och en halv liter iste för elva spänn. Det blir ungefär en och femti per glas. Det gillar vi.
Jag sitter och läser recept, vilket kanske är lite dumt eftersom jag inte har pengar att köpa ingredienser med, men jag har bestämt mig för att när jag får jobb (om jag får jobb) så ska jag börja testa en massa komplicerade recept och bjuda mamma på middag minst ett par gånger i veckan. Att läsa recept är åtminstone något att göra...

Nu ska jag gå på ett friskispass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback