för säkerhets skull

Först såg jag Sex and the City-avsnittet där Carries dator kraschar och hon blir av med ALLA sina texter. Sen får jag veta att en kompis dator också kraschat och allt på den bara - BORTA. Inte undra på att jag blev paranoid. Så i fredags åkte jag in till stan och köpte svindyra DVD-skivor. Och idag har jag tillbringat hela dagen med att rensa bland mina fotografier för att kunna bränna ner dem. Men jag hade ingen aning om att det skulle ta så lång tid med själv bränningen - den beräknade återstående tiden hoppar fram och tillbaka mellan en timme och fem. Enligt den gröna lilla mätaren har jag bränt ungefär hälften av de 2 GB jag försöker överföra, och det har tagit en timme. Kommer jag bli sittande här hela natten?
Sen så har det ju varit så mörkt idag. Det blev natt redan vid sju. Man vänjer sig liksom aldrig. Varje år kommer mörkret som en chock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback