studentskivan III

Glöm allt jag skrivit om studentskivan! Allting är glömt och förlåtet. Det blev så fantastiskt bra. Idag är mina tår blå och jag kan knappt gå, men vad gör det när jag har ett minne som jag kan bära med mig resten av livet.

Våra tal blev så uppskattade, alla skrattade och maten var så god och efteråt kom i princip varje person i klassen, ett par föräldrar och de tre lärarna fram till oss och överöste oss med komplimanger och det kändes som att det var lön värd mödan med råge. Samhällskunskapsläraren sa till och med att "Det är den bästa studentskivan jag varit på hittills". Lisa är ingen som säger saker bara för att säga det, hon menar det. Vi har all rätt att ta åt oss. (Och har ni märkt, jag har börjat tala genom ett vi. Så mycket har vi jobbat med det här, och vällingbyarbetet, de senaste veckorna att det känns som att jag kan prata å både mina egna, Annas och Sandras vägnar. Jag hoppas de inte tar illa vid sig...)


ladies
kvällens hjältar. (För den intresserade, finns det fler bilder
här.)

Kommentarer
Postat av: Jakop Dalunde

Fina ni är :)

Tack för en trevlig kväll.

Ps. Skriv lite mer politik här på bloggen, du är bra på det. ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback