kristihimmelfärdshelvete

Jag tror jag är förkyld.

Jag åkte till stallet för att jobba. När jag kom dit var det helt tomt, Hanna och Beata höll på att stänga och det var tydligen inga lektioner idag. "Det är ju en röd dag", sa Hanna, men det har aldrig hindrat dem tidigare. De hade lektioner fram till dagen före julafton, och i mellandagarna, och på påsk. Hästarna måste ju ridas oavsett. Fast inte idag, tydligen. Så jag fick åka hem igen. På tunnelbanan kändes det som att febern kröp runt innanför ansiktshuden, ögonen röda och jag kände inte mitt hår. Jag är nog lite hypokondrisk. Jag har ingen feber.

Jag vill ha en bok att svälja hel. Priset på vatten i Finistère är slut. De enda böckerna jag har här hemma hos mamma är på finska. Finska böcker kan jag inte svälja hela. Det kräver för stor koncentration. Jag borde väl läsa finska böcker mer, men inte nu. Nu är jag sjuk. Nu får jag läsa precis vad jag vill. Nu vill jag läsa en bok att svälja hel. Men jag har ingen tillgänglig. Det får mig att rinna ut på golvet.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Heeej!
Har du läst DaVinci koden??
Idag har vi recenserat den, och några plaster i Grekland!

Läs igenom alla våra recensioner och lägg din röst på vilken som är den bästa Cafékedjan!

Postat av: m.

om "några plaster i grekland"..
det verkar vara en intressant bok tycker jag! ;)

2007-05-17 @ 21:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback