investering

Något jag insett under helgens festivaleskapader är vikten av bra skor. Mina skor visade sig inte vara bra. De är snygga och sköna att gå i till en början, men tolv timmars konsertstående står de inte pall för. Jag fick inte bara ont i fötterna, jag fick ont i vaderna och ryggen också.
Alltså ska jag investera i ett par ergonomiska skor. Skor att gå och springa i som är schyssta mot fötter, knän och rygg. Kosta vad de kosta vill. Jag har ett förhoppningsvis långt liv framför mig och jag vill inte att det ska sluta med onödiga rygg- och knäproblem. När jag blir av med klasskassöruggifterna och får ha mitt konto helt för mig själv igen, bär det alltså av till närmaste sportaffär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback