vänner och städer

Jag saknar Kirke. Men Daniel är bra. Mycket bra. Det är konstigt hur jag växt ihop med så bra människor, på så udda sätt.

Och häromnatten kom jag att tänka på att jag nog borde åka och hälsa på kusin Ellen i Göteborg. Innan hennes biologiutbildning tar slut. För det är så pinsamt - jag har egentligen inte varit i några fler städer i Sverige än i Stockholm och Strömstad, av alla ställen. Annars har jag bara varit på Koster (det är därför jag varit i Strömstad), diverse skidorter och sommarhus i Värmland, Halland, Bohuslän, på Gotland, Öland och Österlen. Och på genomresa i Göteborg, jag har varit på Liseberg och så, men det räknas inte. Samtidigt som jag varit i de flesta stora städer i Europa. DET är galet. Alltså ska jag börja resa mer i Sverige. Och börja med Göteborg, Ellen har faktiskt bjudit dit mig med jämna mellanrum i två år nu. Det är dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback