här blir vi seriösa

Jag läser foto va. Och vi får sånadära hemuppgifter liksom. Nu senast skulle vi göra ett såntdära bildreportage. Och jag tänkte att bah, jag kan väl göra om typ Anna som hoppar höga hinder med sin häst. Alltså hängde jag hela söndagen på Botkyrka ridskolas ryttartävlingar, 110-130cm. Fattarni, det är höga hinder. Det högsta jag tagit mig över tillhäst är 110cm. Men jag var där som fotograf. Det blev ett gäng på cirkum 500 bilder. Och minneskortet räckte! Det var batteriet som tog slut istället. Men ja, en del bilder hann det bli innan det dog...

h?st?
Det är ett jävla jobb att kolla igenom alla 500 ska jag säga. Men kloka ögon, det har hon, Sisi


hopp
Och hon hoppar över höga hinder med Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback