livet genom ett blandband

Jag läste en artikel på dn.se och började nästan gråta. Jag är så förbaskat jävla blödig att jag blir arg på mig själv. Men att hans fru dog bara sådär plötsligt, ung, hans livs kärlek, sorgen, ibland vet jag inte hur jag ska kunna hantera livet. Och att de gjorde blandband åt varandra. Att de är som livet. Att de hjälper en att bära. Musiken och alla minnen. Jag har själv tänkt på det. Att skriva något på temat blandband. Jag tycker att blandband är vackert. Jag tycker nog att musik är bland det vackraste man kan ge någon.

Kommentarer
Postat av: Meri

Mmmmusik, definitivt den bästa presenten. Finns så mycket att ge, det finns något för alla smaker, det är personligt och så kan man vara med om det handlar om konsertbiljetter. Och så får man välja att spela skivan man gett bort när man är på besök nästa gång :)

Postat av: Anonym

Jag läste också den, så krampartat sorgligt.

2007-06-28 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback