eremiten i Hundby V

Tisdag 12/6, c:a 23:30
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har ingen aning. Jag kan inte ens bestämma mig för ifall jag ska åka hem imorgon kväll eller på torsdag förmiddag. Det är skönt här, men det skulle vara mysigt att träffa lite vänner också. Jag har inga som helst planer. På torsdag ska jag jobba i stallet, sen är det bara ... tomt. Jag vet inte var jag är, vad jag gör om en vecka, en månad, till hösten, om ett år. Min framtid är ett blankt papper. Med alla säckar jag knöt ihop förra veckan har jag väl egentligen inte några spöken som andas mig i nacken att tala om heller. Jag är fri. Detta konstiga ord.
Jag vet inte vad jag ska göra och jag känner att jag borde ha panik. Men det har jag inte. Jag är bara ... tillfreds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback