som på den gamla goda tiden

Igår på fotot plockade jag med mig alla gamla negativ från den tiden då vi fortfarande höll på med film och agiterade i kemikalier och blev höga av syrebrist och ångor i mörkrummet. Jag tänkte att jag skulle scanna in dem och kanske lämna in på framkallning, så att jag kan sätta in dem i fotoalbum. Men det var första gången jag använde negscannern, som vi haft i ett och ett halvt år, och när jag försökte så blev bilderna bara alldeles rödbruna. Och jag blev eld och lågor. Det var ju snyggt! Så där satt jag, i timmar, och scannade in bilder från i höstas och fixade och nu är det sent och jag har inte hunnit plugga alls. Men vad fan, att glömma tiden med fotografier är bland det bästa jag vet. Och det blev snyggt. Eller vad tycker ni?

Sandra
Sandra


fotbollsmål
Fotbollsmål


träd
Återigen, träd


skyltdocka
Skyltfönster


provrum 2
Egotripp med Malin i provrum

Vill du se fler? Kolla in länken fotografierna här till höger

Kommentarer
Postat av: Anonym

fotbollsmålet var otroligt snyggt. det där med ramen..jag såg en teater en gång och då hade de som en stor ram i bakgrunden där himlen hela tiden ändrades på en bildskärm. jag minns inte så mycket av själva pjäsen men den där himmelramen..fastnade jag helt i.

2007-02-02 @ 17:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback