3

Idag inträffade tre saker:
- jag insåg att Bob Dylan är schitzofren
- jag lärde mig att snöd är ett svenskt ord. Det betyder ungefär tarvlig och lumpen
- jag kom på att jag använder pratandet som en drog - jag har ett behov som jag spyr ur mig och när jag satt punkt på den sista meningen känner jag mig helt tom och det är skönt. Men bara ett litet tag. Sen börjar jag sakta fyllas på igen och jag måste göra om allt på nytt. Men det är inte som att jag kommer någonvart med det. Jag bara måste

Jag kan inte sova. Jag har försökt med Jamie, men det går inte. Jag somnade när jag läste Till världskapitalismens försvar på sängen efter middagen och sen när jag vaknade tänkte jag att jag ger upp så jag såg Eternal sunshine of the spotless mind istället och gud vad jag älskar den filmen. Det är också en såndär som bara gick rakt in i hjärtat och jag kommer ihåg att jag gick i veckor och tänkte att jag skulle färga håret rött. Sådär Eternal sunshine of the spotless mind-rött. Jag gjorde aldrig det. Aldrig på riktigt. Men på låtsas:

röd

Det var hösten 2004. Länge sen. Kanske ska jag prova med lite varm mjölk med honung? Och lite mer Jamie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback