självgodhet

Idag borde jag ha pluggat religion, jag har prov på onsdag och jag vill ju inte göra helgalna Krister besviken. Men istället har jag suttit och redigerat fotografier. Jag får dåligt samvete. Men så tänker jag: Jag läser ju faktiskt foto. Det är också ett skolämne. Och det är de bilderna jag jobbat med hela dagen. Alltså har jag pluggat. Och plugg som plugg, är det inte så? Det är så skönt att läsa något estetiskt för en gångs skull.

Och gud, vad underbara bilderna blev, jag är alldeles såld på studiefoton. Och jag vet att det inte är det minsta sexigt med självgodhet, det är äckligt, men vafan. Skitsamma. Jag skulle nog vara min egen idealmodell. Här är jag x 4

sticka

pose 1

pose 2

semla 1



Självklart är de tagna av Sandra (http://www.flickr.com/photos/sandradahlback/)
Och vill du se fler? Kolla in länken fotografierna här till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback