böckerna och listorna

Jag satt och bläddrade i min läsdagbok och så tänkte jag: Skulle jag inte ta och göra en lista på ALLA böcker jag läst i hela mitt liv? Läsdagboken började jag ju inte med förrän sommaren 2003. Nu på lovet, jag har tid, jag är road av sånt okreativt arbete. Det skulle vara lite kul. Jag har läst ganska mycket. Kanske har jag fått ihop tusen böcker, utan att veta det.

Alltså, att göra imorgon:
- göra en lista på alla böcker jag läst
- gå på semmelfika hos Vivi&Nisse och umgås med alla de där underbara medelålders hippisarna
- städa mitt skrivbord (eventuellt. Eller så är det nyttigt med ett kreativt kaos)
- göra upp sportlovsplaner med Ellen och Jonatan. At the very least. Sandra också. Och Frida och Natalia. JAG HAR SPORTLOV. MITT SISTA!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag saknar dig katja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback