idag...

... cyklade min pappa förbi DN:s föstasida på sin nya fulgröna elmoppe. Eller elcykel. Eller vad man nu ska kalla det.
Och före genrepet inför den första av de två förstaadventskonserterna jag sjöng på i Markuskyrkan idag, så kom ungefär hälften av kören fram till mig och konstaterade det (pappa var sen som vanligt). Det blir alltid så. Jag förstår inte vad som är grejen.
Det är lite samma sak som att säga till ett nyhetsankare att 'jag såg dig på tv idag'.

Men, för all del. Kolla gärna in
testet de fixat ihop på DN:s hemsida. Det har varit ett sjuhelsike till slit med att få ihop det, det kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: fiorella

Gillar din blogg starkt.

Postat av: Sandra

Katja... Jag gjorde det där testet... Med Thailand inräknat är jag en riktig bov. Jag hamnade på 10,3... Fy skäms.

2007-12-03 @ 00:29:30
URL: http://www.sandradahlback.wordpress.com
Postat av: Fred

Hej hallå!

Jag gjorde det där testet igår (innan jag läste detta). Jag skulle bli bättre i hushållet.

Har du gjort testet eller vad? Nyfiken Fred

2007-12-03 @ 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback