musikshopoholic

Hemma hos Agnes låg DN på köksbordet. Jag har inte sett en DN på nästan hela sommaren - pappas kommer ju till Hundby och mammas är inställd under hennes finlandsvistelse. Så det började klia i fingrarna. Och när jag såg en bild av The Cardigans på förstasidan kunde jag inte låta bli att läsa artikeln. Om skivsläpp i höst! Men jag blev inte lite besviken när jag läste att det enda The Cardigans kommer ut med är en greatest hits-skiva. Rätt värdelöst för min del, jag har alla deras skivor redan. Men jag fick ett par andra trevliga överraskningar. För vilka släpper nytt material, om inte:
Jens Lekman, i september (!!!)
Joni Mitchell, i september
Josh Ritter, i oktober
Elin Sigvardsson, inget datum än
med flera...

Nu vet jag alltså vad jag ska lägga mina pengar på i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback