trött

När jag kom hem från stallet och hade ätit, la jag mig på sängen och tänkte att jag skulle vila lite. Jag sov i två timmar, och nu känns det som att hela dagen varit helt värdelös, jag känner mig så tung i huvudet och jag orkar inte laga mat. Antingen håller jag på att bli sjuk, eller så borde jag bara inte ha sovit så länge mitt på dagen.

lila




Jag måste väl göra inbjudningskort till någon sorts studentmottagning. Men just nu har jag fått för mig att det nog inte skulle vara så kul. En av mina morbröder från Finland är på kort sverigevisit och de är just nu hos en av mina mostrar och släktträffar, de flesta lär ju vara där. Men jag förstår inte, varför undviker jag människor såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback