grävde ner mig i arkiven och se vad jag fann

Jag är sjuk. Jag sitter vid datorn och försöker få tiden att gå. Lyssnar på min spellista med Beatles och Jeff Buckley och Regina Spektor och The Cardigans och ungefär alla andra artister i mitt musikbibliotek. Jag måste bli lite mer pepp. Så jag hittade ett par fotografier jag tagit för länge sen. Och jag tänkte att någon användning måste jag väl få av dem. Ibland känns det som att jag var en bättre fotograf när jag var femton. Eller åtminstone sjutton.

Rågsved
2002: pop-Astrid och pop-Hannah utanför Rågsveds ungdomsgård

Magelungen
2003: Övergödd Magelungen om hösten

vete
2004: Jag har någon fetish för sädesfält, jag ska alltid
fota dem. Här i solnedgången på Österlen

Koster
2005: Kosterklippor med Bob Dylan i öronen

Berlin 2
2005: Jag överträffade mig själv i Berlin. Olympiastadion

Berlin 1
2005: Så synd att jag som samelev inte fick ställa ut bilderna.
Sånt har bildeleverna ensamrätt på

solnedgång
2006: Solnedgång över Sillen, vår brygga i Hundby

Arvika
2006: Kanske inte den vackraste bilden, men den beskriver rätt väl mitt
festivaläventyr. Jag höll på att frysa ihjäl, så vid sex gick jag på promenad,
och då blev den här tagen.

trollslända
2006: En orädd trollslända vid Magdalenas hus utanför Barcelona

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är riktigt duktig!

Postat av: Anonym

oh, me likes! skitsnygga bilder.

2006-12-20 @ 22:50:06
Postat av: Jonatan

Läckra bilder

2006-12-21 @ 12:58:13
Postat av: Rasmus

Jättesnygga bilder, Katja!

2006-12-21 @ 18:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback