omprogrammering

I Bolivia använde jag bloggen lite som min loggbok. Jag skrev om vad jag hade haft för mig om dagarna och jag tänkte att det förhoppningsvis skulle intressera litegrann i alla fall, jag var ju ändå på andra sidan jordklotet. Men nu när jag är hemma igen måste jag omprogrammera mig, innan resan skrev jag inte så speciellt ofta om mina dagar och det är något jag får vänja mig av med nu igen. Att jag var i Hundby i helgen kan ju knappt intressera någon. Jag simmade i Sillen, paddlade med Aron till stranden, åt pappas grillade lax och satt på bryggan och såg solen gå ner. Jag satt på verandan och skrev, låg i hängmattan och läste, fotograferade blommande pioner och doftande jasmin, åt smultron och hittade en fästing på höften. Inte det minsta speciellt. Varannan svensk är med om samma saker. Det är sommar.

Kommentarer
Postat av: m.

;)

och välkommen hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback