HT09

Så, nu har jag blivit antagen till kandidatprogrammet i geografi på Stockholms universitet. Inte för att det någonsin egentligen fanns några tvivel, men ändå. Det är skönt att slutgiltigt veta.
Jag har tackat ja, så nu är det bara att börja köpa kurslitteratur och vänta på terminsstarten i slutet av augusti. Hur jag ska få veta när kursstarten är och vilka böcker jag ska köpa, däremot, är en annan femma. Var hittar jag schemat på programmets hemsida? Hur jag ska kunna öppna det där studentkontot på su.se är helt över mitt förstånd. Någon som har lust att hjälpa?

Kommentarer
Postat av: Sia

Hej jag har också blivit antagen till kandidatprogrammet i geografi på SU HT 09, jag har också rest en hel del så det känns bra.

Men litteraturlistan kanske du kan få på hemsidan.

2009-07-19 @ 13:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback