valda bitar av Bolivia

Jag kanner att jag ligger valdigt mycket efter, men har kommer nagra valda bitar av det Bolivia jag sett genom min kamera hittills.


Pa vag upp for Djavulens kindtand


Lite glitter i Titikakasjon till pappa


Natalia och Cecilia barnslar sig i den snygga gruvutstyrseln i Potosi


Lamor vid den roda lagunen


Den roda lagunen


Den grona lagunen


En flamingo vid de varma kallorna


Casa de la Moneda i Potosi, dar Spaniens silvermynt gjordes


Salar de Uyuni


I ett regningt Sucre


Kyrkogarden i La Paz


Marknaden i El Alto


Karnevalkladda cholitas efter dansen med en clown


En cowboy, en clown, en prinsessa och en alva - bakom
kameran en Catwoman


Vattenkrig i tradgarden


Pa toppen av Huayna Potosi


Min nya frisyr


Det har ar bara en brakdel av alla de foton jag har lagt upp pa Facebook. Om det ar nagon som skulle vilja se dem, men inte har Facebook och som i nulaget inte far mina inbjudningar via mejl, sa ar det bara att skriva mejladressen i en kommentar, sa fixar jag. Mina fotografier ar till for alla som vill se, och avundas!



Kommentarer
Postat av: marja

katja, True joka on työkaverini sanoi että sun pitäisi tehdä valokuvakirja kuvistasi. Hän pitää todella sun kuvistasi. Kiitti ihanista kuvista.

iso hali

äiti

2009-03-07 @ 12:50:32
Postat av: e-s

Ihania kuvia Katja,...Tatvitset kampaajaasi.! Kerää kolehti siellä niin lähden heti !

Iso hali

2009-03-11 @ 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback