sommarminnen in the making

Igår satt jag på grannens tomt mitt i natten och snodde deras trådlösa nätverk, blev uppäten av myggen och frös som en liten gris. Och som om inte det var deprimerande nog, så dog mitt batteri mitt i allting och datorn bara slocknade. Då var klockan redan ett, så det var bara för mig att gå och lägga mig.
Nu sitter jag på grannens tomt igen och lånar internet, men nu är det i alla fall mitt på dagen och jag har fått lov.

Spotify funkar i Finland. Bra grejer.
Det är en av de där sakerna som hände medan jag var borta. Första gången jag hörde talas om Spotify var precis innan jag åkte iväg, och när jag kom hem använde alla det plötsligt. Men jag är inte sen att ta efter, obegränsad tillgång till musik är inget jag tänker ta avstånd från bara för att alla andra använder det. Det där med principer har sina gränser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback