uppladdning

Om man inte har skor pa sig nar man lagar mat, far man stotar av var spis. Det har bade jag och Jonna fatt lara oss den smartsamma vagen.

Jag har lagt upp bilder nu. Flera album pa Facebook och nagra for varje La Paz-inlagg har. Hur ni som inte har Facebook ska fa tillgang till de bilderna maste jag klura ut pa nagot satt. Fast inte nu. Jag maste sova. Imorgon ska vi klattra upp for djavulens kindtand.

- - -

Sahar va, nu har jag kollat upp det, och det gar att bjuda in icke-facebookare att titta pa Facebook-album. Atminstone funkade det nar jag bjod in mig sjalv genom min backup-mejl. Sa, alla ni foraldrar som far mina resemejl, kommer inom kort att fa en inbjudan - men om det ar nagon annan nyfiken utan Facebook som vill se resultatet av alla mina timmar med kameran, skriv en lite kommentar med mejladress sa fixar jag det sa fort jag hinner och kan.

Kommentarer
Postat av: janne

Vilken härlig berättelse om transdansen på världens topp. Ska bli kul att se dina bilder snart.

farsan

2009-02-05 @ 23:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback