- - -

Men sen lyckades jag lista ut hur högtalarna på vaktmästardatorn fungerar, så nu lyssnar jag på Tina Nordströms sommarprat (jag tycker att hon är härlig, det gör jag verkligen) och ska äta spagetti carbonara. Så till slut känner jag mig rätt nöjd med dagen ändå.

- - -

Och när Tina pratat klart, gick jag över till Björn Ulvaeus - och gud vilken mysig prick han verkar vara. Smart. Och bra musik spelade han också. (Det gjorde Tina med.) Nu kommer dagarna med att sortera band (jo, för det är det jag gör nu, i brist på andra arbetsuppgifter har jag fått i uppdrag att sortera backupband från tiden innan både USB-minnet och CD-skivan - jag har säkert gått paketerat minst tvåtusen redan, och änsålänge har jag inte ens gått igenom hälften) bli lätta att ta sig igenom. Med webbradio och SR:s 30-dagarsarkiv flyger timmarna förbi.

Kommentarer
Postat av: movemi

Hejsan hejsan!

Testa din kunskap på min blogg

kolla om du kan lista ut vilken kändis som hamnat på Urban Outfitters tees.



Ha en underbar torsdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback