plusochminuslistor

+ Kirke har kommit hem från London
+ min nya lilla almanacka och hur fin och prydlig min handstil blir när jag skriver i den
+ att jag läst ut den första boken på litteraturlistan till kursen i praktisk filosofi. Och den slutade med meningen Livet kanske inte bara är meningslöst, utan också absurt. Är det inte fantastiskt?

- jag tror att jag håller på att bli sjuk igen ... eller så har jag bara ont i huvudet i allmänhet
- att kurslitteraturen är så dyr
- snön smälte bort och nu duggar det och de helt konturlösa molnen är så tjocka att det inte känns som att det varit dag över huvud taget

? Martina Lowdens Allt. Jag har läst 247 sidor och vet fortfarande inte vad jag ska göra av den. Jag vet inte om den är bra eller dålig eller bara konstig och jag vet inte om jag ska glädjas eller irriteras över de ständiga nya likheterna jag upptäcker mellan mig och henne (läsmanin, ordintresset, skrivningen, stickningen, det hästtjejsförflutna, fransklängtan, listskrivandet). Jag vet varken bak eller fram

!+! Jag åt årets första semla igår. Den var mycket god

semla

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kommer alltid tänka på dig när jag ser en semla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback