törnrosa

I onsdags var det studentskiva. Kirkes. Säsongens första för min del. Jag tog nattbussen vid tre från Centralen. Det är lite skojigt, faktiskt, det går snabbare att åka den än att ta tunnelbanan. Men så måste man ju vara en riktig nattuggla för att kunna ta den...
Och igår vaknade jag halv fyra. Vem fan sover till halv fyra? Jag hann inte göra något annat än att slänga i mig lite rester och åka till stallet för att jobba - och jag som hade tänkt plugga lite, åtminston försöka. När jag kom hem, slängde jag ihop nåt med spenat och kollade på Scrubs och Sex and the City. Carrie Bradshaw är helt dum i huvudet. Jag förstår inte att jag någonsin kunnat tycka att Sex and the City var lite småkul. Jag gick och la mig lite över midnatt.
Och imorse vaknade jag halv ett. Jag förstår inte hur jag orkar. Två dagar i rad med drygt tolv timmars sömn. Det kan inte vara nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback