ett försök till litterär gestaltning VI

Alltså. Jag är spritt språngande galen. Bara så ni vet.
Jag sov inte en blund inatt. Jag kunde inte. Jag skrev ett tal istället.
Imorse kände jag mig sådär lagom fräsch. Det skulle självklart Sandra dokumentera, med min kamera. (Och det var ju länge sen jag la upp en bild på mig själv, det kan vara lite kuligt egocentrerat ibland, sånt är roligt när man inte sovit, allt är roligt när man inte sovit. Förutom det som inte är roligt. För det är inte alls roligt.)

jag

Sen flippade jag såklart på litterär gestaltning. Det var roligt. Speciellt som Anna var på besök. Jag undrar vad mina fellow litterär gestaltning studerandekompisar tror om mig. Jag är ju verkligen mitt "värsta" jag på just de lektionerna. De måste tro att jag har ADHD. Minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback