the continued adventures of my yellow wellingtons

Vad jag väntat på regnet! Jag var lite off när jag vaknade imorse, jag hade drömt alldeles konstiga saker om alla störda män jag pratade med igår på den irländska puben vi var på med Fiona och firade S:t Patrick's Day. Det är fascinerande vad lite öl kan göra med människor. Och när jag vaknade trodde jag att klockan var jättetidigt, för det var så mörkt, men så såg jag att den var över elva och jag drog upp persiennerna. Och det spöregnade! Underbara vår. Jag gick runt hemma och var sur i någon timme, sen satte jag på mig mina gula gummistövlar och gick ut. Och direkt kände jag mig som fem, gick från vattenpöl till vattenpöl och skrattade för mig själv. Tänk vad mycket ett par gula stövla kan göra med en!


st?vlar


Kommentarer
Postat av: Jakop Dalunde

Sjukt snyggt foto. Du har verkligen talang.

Postat av: f.

vilken underbar bild.

2007-03-18 @ 16:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback