dansgolvets plåga

Här har ni bildbeviset:

image138

jag är galen. Speciellt när jag är på ett dansgolv. Så akta er!
Och jag kan inte ens skylla på alkoholen.


(Men jag kan ju tillägga att det inte är lika kul längre. Herregud, jag är nitton och börjar känna att klubblivet gett mig allt det kan ge. Det kan inte vara rätt. Jag kommer ju inte ens in på de flesta ställen än. Kanske är det ställena som släpper in undertjugoåringar, det var första gången för Sandra på Baba Sonic och hon blev helt försträckt och jag bara skrattade. Men såhär i efterhand kan jag nog säga att det var sista gången i den där hemska kön, det minimala, livsfarliga dansgolvet och med de lite väl förfriskade killarna. Jag känner att jag lugnt kan lämna över ansvaret för Babas fortlevnad på 89:orna. De har redan börjat ta över. Nu väntar jag på tjugo...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback