i Fatbursparken

Efter att ha trängts med alldeles för mycket släkt och vänner på Kärrtorps skolgård och bevittnat Kirkes utspring, och flakshopping på Globen (som var full med svettiga Mötley Crue-fans som köat i dagar för att få bra platser på konserten) med Sandra, hamnade jag i Fatbursparken. Solen sken och jag satte mig i gräset med min Montecore. Och det första jag såg när jag tittade upp från boken, var Jonas Hassen Khemiris brorsa som satt en bit bort. Okej, jag är inte någon stalker, jag lovar, Khemiris brorsa gick i trean på Södra när jag gick i ettan och när Khemiri bokpratade i aulan var hans brorsa där och ja, de är lika. Snygga, båda två. Och så har jag ett bra minne. Så där låg jag i gräset och läste Montecore med Jonas Hassen Khemiris brorsa en liten bit ifrån mig och det var sommarvarmt och det kändes så underbart, himlen var blå och gräset så grönt. Jag tror nog att sommaren kommer att bli bra, trots allt.

bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback