sexdagarsprogrammet

Jag har påbörjat ett sexdagarsprogram. Jag har blivit så lat om mornarna, för det mesta har jag ingen tid att hålla och jag kan ligga i sängen ända till ett. Det är inte nyttigt. Så jag ska på sex dagar vänja mig vid att vakna vid åtta. (Ja, eftersom jag på måndag nästa vecka har en tid att passa och måste gå upp klockan åtta.) Imorse ringde klockan vid tio. Jag var så spänd att jag knappt sovit på hela natten, så jag kände mig så risig, som om klockan varit fem. Men jag gjorde det! Och jobbade på för fullt med mina små projekt hela dagen. Jag känner mig riktigt duktig (för första gången på mycket länge).
Imorgon ska jag gå upp tjugo i tio. Förhoppningsvis lyckas jag somna inatt.


(Förresten, nu när jag för en gångs skull sitter vid datorn hemma hos pappa, märker jag att de där timmarna jag la ner på att försöka förstå hur man kan ändra på designen på sin egen blogg för ett par veckor sen verkligen funkade, att bordern högst upp inte längre är någon spejsad djungel utan en bit av min kosterklippa, undrar jag vad grejen är med min dator. Den envisas med att visa den spejsade djungeln. Har den något emot Koster?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback