läppstiftet

Jag har tänkt på mina talanger. Att det finns saker som jag är både bra på och tycker om att göra, som att skriva. Sen finns det saker som jag tycker om att göra, men som jag är mindre bra på, som till exempel att rida. Jag kommer aldrig kunna rida ens i SM, och ändå envisas jag med att fortsätta. Och så finns det ju saker som jag har talang till, men som jag inte utnyttjar alls. Mitt utseende till exempel. Jag skulle kunna vara snygg. Men jag är alldeles för lat för att framhäva det. Jag klär mig lite hursom och orkar aldrig sminka mig. Så jag tänkte att någon gång ibland borde jag väl kunna anstränga mig. Jag gick in på Face på Götgatan, plockade lite bland läppstiften och tio minuter senare kom jag ut med en mun lika röd som Regina Spektors ungefär. Eller Scarlett Johansons. När jag kom hem gick jag lös på den med kameran, istället för att skriva på min ekosofirapport.


läppar

Kommentarer
Postat av: *suck*

Vadå "skulle kunna" vara snygg? Du är ju snygg.

2006-12-16 @ 17:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback